Izvēlieties problēmu kategoriju un pārbaudiet visbiežāk uzdotos jautājumus:
Kāds apgaismojums ir piemērots grima uzklāšanai?
PremiumLine spoguļos izmantotais apgaismojums ir daudz piemērotāks grima uzklāšanai. Izmantotais risinājums nodrošina, ka gaisma ir pilnībā fokusēta uz personu, kas atrodas spoguļa priekšā.
Vai ir iespējams pasūtīt spoguli/skapīti pēc pasūtījuma?
Nē, pieejami visi iespējamie izmēri.
Kādi ir maksimālie un minimālie pasūtāmā spoguļa izmēri?
Izsolē ir pieejami visi pieejamie izmēri. Mazākais izmērs, kādā mēs varam izgatavot spoguli, ir 19,7 collas platumā un 19,7 collas augstumā. Tomēr lielākais iespējamais spoguļa platums ir 78,7 collas, bet augstums – 39,4 collas.
Kādas ir atšķirības starp dažādiem spoguļu modeļiem?
Katram spogulim no mūsu piedāvājuma ir unikāls apzīmējums, piemēram, L01, kas norāda uz izmantoto apgaismojuma modeli. Pateicoties plašajam klāstam, ir iespējams pielāgot spoguļa dizainu un formu telpas stilam.
Es nevaru izvēlēties aksesuāru tīmekļa vietnē. Kāpēc es nevaru izvēlēties visus aksesuārus?
Ja pēc noklikšķināšanas uz vēlamā aksesuāra parādās viens no šādiem ziņojumiem: „aksesuāri ir ekskluzīvi” vai „spoguļa izmērs ir pārāk mazs” – tas nozīmē, ka konkrētajā produkta izmērā mēs nevaram uzstādīt izvēlētos aksesuārus vai ka izvēlētie aksesuāri ir ar vienādām funkcijām, piemēram, gan stacija, gan pulkstenis sniedz informāciju par pašreizējo laiku.
Vai varu izvēlēties aksesuāru novietojumu?
Spogulim izvēlētie aksesuāri tiks uzstādīti atbilstoši uzstādīšanas laikā izvēlētajai vietai, diemžēl nav iespējams novietot aksesuārus atbilstoši klienta vēlmēm.
Kur varu atrast piederumu aprakstu?
Papildinājumu apraksts ir atrodams katrā izsolē, zem konfiguratora.
Kāda ir atšķirība starp Smartscreen un Smartpanel?
![]() SmartPanel |
![]() SmartScreen |
|
---|---|---|
Ekrāna izmērs | 10,5“ | 10” |
Izdzīvojamība | 1080p | 1080p |
Skaļrunis | Integrēts spogulī | Integrēts spogulī |
Ierīces vadība | Stylus pildspalva (iekļauta) | Kontrolieris (iekļauts), viedtālrunis |
Pieejams spoguļu veidos | PremiumLine | PremiumLine |
Wifi | Jā | Jā |
Kamera | Jā | Nē |
Lietotņu pieejamība | Lietotnes, kas atbalsta Android | Chromecast 4 saderīgas lietotnes |
Sistēma | Android | Chromecast 4 |
Ražotājs | Samsung | |
Balss komandas | Nē | Jā |
![]() SmartPanel |
|
---|---|
Ekrāna izmērs | 10,5" |
Izdzīvojamība | 1080p |
Skaļrunis | Integrēts spogulī |
Ierīces vadība | Stylus pen (iekļauts) |
Pieejams spoguļu veidos | PremiumLine |
Wifi | Jā |
Kamera | Jā |
Lietotņu pieejamība | Lietotnes, kas atbalsta Android |
Sistēma | Android |
Ražotājs | Samsung |
![]() SmartScreen | |
---|---|
Ekrāna izmērs | 10" |
Izdzīvojamība | 1080p |
Skaļrunis | Integrēts spogulī |
Ierīces vadība | Kontrolieris (iekļauts), viedtālrunis |
Pieejams spoguļu veidos | PremiumLine |
Wifi | Jā |
Kamera/Aparat | Nē |
Lietotnes pieejamība | Chromecast 4 saderīgas lietotnes |
Sistēma | Chromecast 4 |
Ražotājs |
Vai apgaismotajam palielināmajam spogulim ir atsevišķs slēdzis, lai ieslēgtu apgaismojumu?
Kā tiek aktivizēts sildmatracis?
Matracis tiek aktivizēts ar speciālu pieskārienu slēdzi, kas atrodas uz spoguļa virsmas.
Kāpēc, izvēloties divkrāsu režīmu, nevar izvēlēties papildu slēdzi?
DUAL kontrolieri vada tālvadības pults, kas darbojas kā slēdzis. Tas nozīmē, ka, kad spogulis ir pieslēgts pastāvīgai strāvai, apgaismojumu var vadīt ar tālvadības pulti. Tādā gadījumā papildu slēdzis uz spoguļa nav nepieciešams.
Kāpēc par Phillips zīmola apgaismojumu ir jāmaksā papildus?
Mēs piedāvājam pamata un Philips zīmola apgaismojumu, lai apmierinātu visprasīgāko lietotāju vajadzības. Šī zīmola produkti izceļas ar lielāku jaudu un ilgāku kalpošanas laiku salīdzinājumā ar standarta LED spuldzēm.
Vai ir iespējams maksāt ar karti?
Maksājums nav izdevies, ko man darīt?
Ja rodas problēmas ar darījuma apstiprināšanu, lūdzu, rakstiet mūsu klientu apkalpošanas dienestam.
Vai ir iespējams mainīt maksājuma veidu?
Diemžēl maksājuma veidu var mainīt tikai, atkārtoti iesniedzot pasūtījumu un izvēloties vēlamo maksājuma veidu.
Kad tiks piegādāts mans pasūtījums?Kāpēc to nevar izpildīt ātrāk?
Pasūtījuma izpildes termiņš ir norādīts piedāvājumā un pasūtījuma kopsavilkumā. Mūsu piedāvātie produkti nav pieejami noliktavā – mēs katru produktu izgatavojam individuāli. Tā kā mēs esam ražotāji un izgatavojam preces pēc pasūtījuma, mūsu klientiem ir iespēja izvēlētajām precēm pievienot daudzas konfigurācijas.
Cik maksā piegāde?
Piegāde priekšapmaksas pasūtījumiem ir bezmaksas.
Kā tiek nodrošināta sūtījumu drošība?
Mēs nodrošinām katras sūtījuma drošību transportēšanas laikā. Stikla plāksne ir pārklāta ar aizsargplēvi, kas novērš skrāpējumus. Spoguļu stūri ir aizsargāti ar speciāliem gumijas pārklājiem, kas absorbē triecienus. Sagatavoto spoguli iepakojam kartona kastē, kas ir piemērota stikla izstrādājumu transportēšanai.
Vai ir iespējams piegādāt sūtījumu uz sūtījumu saņemšanas punktu?
Preču lielā izmēra dēļ sūtījumu nav iespējams piegādāt uz saņemšanas punktu.
Es pasūtīju divus produktus, bet saņēmu tikai vienu sūtījumu. Kur ir otrs produkts?
Mēs katru produktu nosūtām atsevišķā iepakojumā. Ja ir pasūtīti divi produkti, tie tiks piegādāti divās atsevišķās sūtījumos.
Kāpēc iepakojumā nav pirkuma dokumenta?
Vides aizsardzības nolūkā mēs neradām liekus papīra atkritumus. Rēķinu nosūtām uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, kad sūtījums ir nosūtīts.
Vai piedāvātajiem produktiem ir garantija? Kāds ir garantijas periods?
Jā, mēs piedāvājam divu gadu garantiju visiem produktiem.
Pasūtītās preces ir saņemtas bojātas – ko man darīt?
Ja iepakojumā pamanāt defektu (piemēram, mitrums, bojāti stūri, caurums kastē), lūdziet kurjeram sastādīt bojājumu protokolu. Ja produkts ir bojāts, nofotografējiet iepakojumu, uz kura redzams sūtījuma numurs, kā arī iepakojuma saturu, un nosūtiet mums.
Esmu nosūtījis sūdzību – kad saņemšu atbildi?
Darba dienās mēs atbildam uz ziņojumiem ne vēlāk kā 24 stundu laikā. Ziņojumus, kas nosūtīti nedēļas nogalē/svētku dienās, mēs apstrādājam hronoloģiskā secībā, kad atgriežaties darbā.
Kādu barošanas avotu man jāgatavo spogulim? Cik daudz barošanas vadu ir nepieciešams savienojumam?
Mūsu produktiem nepieciešams 110 V barošanas avots. Atkarībā no izvēlētās konfigurācijas, vadu skaits var atšķirties. Jāatceras, ka tādiem piederumiem kā meteoroloģiskā stacija un pulkstenis ir nepieciešams pastāvīgs neatkarīgs barošanas avots. Ieteicams iepriekš sazināties ar mums, lai noskaidrotu konkrētā produkta prasības.
Vai produktā ir iekļauti montāžas piederumi?
Visi produktiem nepieciešamie komponenti ir iekļauti.