hello@artforma.com
Nosūtiet mums e-pastu
Runājiet, izmantojot Messenger
Runājiet, izmantojot WhatsApp
Grozs 0
Jūsu grozs ir tukšs. Mainīsim to!
Pēdējā iespēja! Philips LED par īpašu cenu!
Pēdējā iespēja! Philips LED par īpašu cenu!

Apgaismojums, kas atstāj iespaidu. Mūsdienīgs, energoefektīvs un jaudīgs – Philips LED apgaismojums tagad par izdevīgu cenu. Iegādājies ar atlaidi un izbaudi izcilu kvalitāti!

Piedāvājums spēkā, kamēr ir pieejami reklāmas komplekti.

Atgriežos pie iepirkšanās

Izvēlieties problēmu kategoriju un pārbaudiet visbiežāk uzdotos jautājumus:

Kāds apgaismojums ir piemērots grima uzklāšanai?

PremiumLine spoguļos izmantotais apgaismojums ir daudz piemērotāks grima uzklāšanai. Izmantotais risinājums nodrošina, ka gaisma ir pilnībā fokusēta uz personu, kas atrodas spoguļa priekšā.

Vai ir iespējams pasūtīt spoguli/skapīti pēc pasūtījuma?

Nē, pieejami visi iespējamie izmēri.

Kādi ir maksimālie un minimālie pasūtāmā spoguļa izmēri?

Izsolē ir pieejami visi pieejamie izmēri. Mazākais izmērs, kādā mēs varam izgatavot spoguli, ir 19,7 collas platumā un 19,7 collas augstumā. Tomēr lielākais iespējamais spoguļa platums ir 78,7 collas, bet augstums – 39,4 collas.

Kādas ir atšķirības starp dažādiem spoguļu modeļiem?

Katram spogulim no mūsu piedāvājuma ir unikāls apzīmējums, piemēram, L01, kas norāda uz izmantoto apgaismojuma modeli. Pateicoties plašajam klāstam, ir iespējams pielāgot spoguļa dizainu un formu telpas stilam.

Es nevaru izvēlēties aksesuāru tīmekļa vietnē. Kāpēc es nevaru izvēlēties visus aksesuārus?

Ja pēc noklikšķināšanas uz vēlamā aksesuāra parādās viens no šādiem ziņojumiem: „aksesuāri ir ekskluzīvi” vai „spoguļa izmērs ir pārāk mazs” – tas nozīmē, ka konkrētajā produkta izmērā mēs nevaram uzstādīt izvēlētos aksesuārus vai ka izvēlētie aksesuāri ir ar vienādām funkcijām, piemēram, gan stacija, gan pulkstenis sniedz informāciju par pašreizējo laiku.

Vai varu izvēlēties aksesuāru novietojumu?

Spogulim izvēlētie aksesuāri tiks uzstādīti atbilstoši uzstādīšanas laikā izvēlētajai vietai, diemžēl nav iespējams novietot aksesuārus atbilstoši klienta vēlmēm.

Kur varu atrast piederumu aprakstu?

Papildinājumu apraksts ir atrodams katrā izsolē, zem konfiguratora.

Kāda ir atšķirība starp Smartscreen un Smartpanel?

 

SmartPanel

SmartScreen

Ekrāna izmērs 10,5“ 10”
Izdzīvojamība 1080p 1080p
Skaļrunis Integrēts spogulī Integrēts spogulī
Ierīces vadība Stylus pildspalva (iekļauta) Kontrolieris (iekļauts), viedtālrunis
Pieejams spoguļu veidos PremiumLine PremiumLine
Wifi
Kamera
Lietotņu pieejamība Lietotnes, kas atbalsta Android Chromecast 4 saderīgas lietotnes
Sistēma Android Chromecast 4
Ražotājs Samsung Google
Balss komandas
 

SmartPanel

Ekrāna izmērs 10,5"
Izdzīvojamība 1080p
Skaļrunis Integrēts spogulī
Ierīces vadība Stylus pen (iekļauts)
Pieejams spoguļu veidos PremiumLine
Wifi
Kamera
Lietotņu pieejamība Lietotnes, kas atbalsta Android
Sistēma Android
Ražotājs Samsung
 

SmartScreen

Ekrāna izmērs 10"
Izdzīvojamība 1080p
Skaļrunis Integrēts spogulī
Ierīces vadība Kontrolieris (iekļauts), viedtālrunis
Pieejams spoguļu veidos PremiumLine
Wifi
Kamera/Aparat
Lietotnes pieejamība Chromecast 4 saderīgas lietotnes
Sistēma Chromecast 4
Ražotājs Google

Vai apgaismotajam palielināmajam spogulim ir atsevišķs slēdzis, lai ieslēgtu apgaismojumu?

Kā tiek aktivizēts sildmatracis?

Matracis tiek aktivizēts ar speciālu pieskārienu slēdzi, kas atrodas uz spoguļa virsmas.

Kāpēc, izvēloties divkrāsu režīmu, nevar izvēlēties papildu slēdzi?

DUAL kontrolieri vada tālvadības pults, kas darbojas kā slēdzis. Tas nozīmē, ka, kad spogulis ir pieslēgts pastāvīgai strāvai, apgaismojumu var vadīt ar tālvadības pulti. Tādā gadījumā papildu slēdzis uz spoguļa nav nepieciešams.

Kāpēc par Phillips zīmola apgaismojumu ir jāmaksā papildus?

Mēs piedāvājam pamata un Philips zīmola apgaismojumu, lai apmierinātu visprasīgāko lietotāju vajadzības. Šī zīmola produkti izceļas ar lielāku jaudu un ilgāku kalpošanas laiku salīdzinājumā ar standarta LED spuldzēm.

Vai ir iespējams maksāt ar karti?

Maksājums nav izdevies, ko man darīt?

Ja rodas problēmas ar darījuma apstiprināšanu, lūdzu, rakstiet mūsu klientu apkalpošanas dienestam.

Vai ir iespējams mainīt maksājuma veidu?

Diemžēl maksājuma veidu var mainīt tikai, atkārtoti iesniedzot pasūtījumu un izvēloties vēlamo maksājuma veidu.

Kad tiks piegādāts mans pasūtījums?
Kāpēc to nevar izpildīt ātrāk?

Pasūtījuma izpildes termiņš ir norādīts piedāvājumā un pasūtījuma kopsavilkumā. Mūsu piedāvātie produkti nav pieejami noliktavā – mēs katru produktu izgatavojam individuāli. Tā kā mēs esam ražotāji un izgatavojam preces pēc pasūtījuma, mūsu klientiem ir iespēja izvēlētajām precēm pievienot daudzas konfigurācijas.

Cik maksā piegāde?

Piegāde priekšapmaksas pasūtījumiem ir bezmaksas.

Kā tiek nodrošināta sūtījumu drošība?

Mēs nodrošinām katras sūtījuma drošību transportēšanas laikā. Stikla plāksne ir pārklāta ar aizsargplēvi, kas novērš skrāpējumus. Spoguļu stūri ir aizsargāti ar speciāliem gumijas pārklājiem, kas absorbē triecienus. Sagatavoto spoguli iepakojam kartona kastē, kas ir piemērota stikla izstrādājumu transportēšanai.

Vai ir iespējams piegādāt sūtījumu uz sūtījumu saņemšanas punktu?

Preču lielā izmēra dēļ sūtījumu nav iespējams piegādāt uz saņemšanas punktu.

Es pasūtīju divus produktus, bet saņēmu tikai vienu sūtījumu. Kur ir otrs produkts?

Mēs katru produktu nosūtām atsevišķā iepakojumā. Ja ir pasūtīti divi produkti, tie tiks piegādāti divās atsevišķās sūtījumos.

Kāpēc iepakojumā nav pirkuma dokumenta?

Vides aizsardzības nolūkā mēs neradām liekus papīra atkritumus. Rēķinu nosūtām uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, kad sūtījums ir nosūtīts.

Vai piedāvātajiem produktiem ir garantija? Kāds ir garantijas periods?

Jā, mēs piedāvājam divu gadu garantiju visiem produktiem.

Pasūtītās preces ir saņemtas bojātas – ko man darīt?

Ja iepakojumā pamanāt defektu (piemēram, mitrums, bojāti stūri, caurums kastē), lūdziet kurjeram sastādīt bojājumu protokolu. Ja produkts ir bojāts, nofotografējiet iepakojumu, uz kura redzams sūtījuma numurs, kā arī iepakojuma saturu, un nosūtiet mums.

Esmu nosūtījis sūdzību – kad saņemšu atbildi?

Darba dienās mēs atbildam uz ziņojumiem ne vēlāk kā 24 stundu laikā. Ziņojumus, kas nosūtīti nedēļas nogalē/svētku dienās, mēs apstrādājam hronoloģiskā secībā, kad atgriežaties darbā.

Kādu barošanas avotu man jāgatavo spogulim? Cik daudz barošanas vadu ir nepieciešams savienojumam?

Mūsu produktiem nepieciešams 110 V barošanas avots. Atkarībā no izvēlētās konfigurācijas, vadu skaits var atšķirties. Jāatceras, ka tādiem piederumiem kā meteoroloģiskā stacija un pulkstenis ir nepieciešams pastāvīgs neatkarīgs barošanas avots. Ieteicams iepriekš sazināties ar mums, lai noskaidrotu konkrētā produkta prasības.

Vai produktā ir iekļauti montāžas piederumi?

Visi produktiem nepieciešamie komponenti ir iekļauti.

Kā izskatās montāža?

Sīkāka informācija par uzstādīšanu atrodama mūsu tīmekļa vietnē: https://artforma.com/manual


okna

Ja neesat atradis atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mums.

Saziņas veidlapa

Ar * atzīmētie lauki ir obligāti.

Jūsu personas datu pārziņa ir FORAM Sp. z o.o. sp. k. ar juridisko adresi Wolsztyn, Jeziorna 3 Karpicko. Mēs apstrādāsim šajā kontaktformā norādītos datus, lai atbilstoši reaģētu uz jūsu ziņojumu, tostarp atbildētu uz jūsu jautājumu. Sīkāka informācija par mūsu personas datu apstrādes noteikumiem ir pieejama šeit.

Grozs

Jūsu grozs ir tukšs. Mainīsim to!

Iet uz veikalu
Ir jautājumi? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Ja Jums ir kādi jautājumi, rakstiet mums WhatsApp, e-pastā, Messenger vai vienkārši piezvaniet.
Vēlaties atstāt ziņu?
Aizpildiet formu – mēs ar Jums sazināsimies pēc iespējas drīzāk.
Saziņas veidlapa
Pop-up kontakt element
Pārbaudīts pārdevējs
Skatīt vairāk