I. Definīcijas
Noteikumu lietotie termini nozīmē:
1. Klients – fiziska persona, juridiska persona vai organizatoriska vienība, kura nav juridiska persona, bet kurai tiesību akti piešķir tiesībspēju un kura noslēdz pārdošanas līgumu ar Pārdevēju veikala ietvaros.
2. Patērētājs – fiziska persona, kas ar Pārdevēju veic tiesisku darījumu, kas nav tieši saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Noteikumu noteikumi, kas attiecas uz patērētāju, piemērojami arī fiziskai personai, kura noslēdz līgumu, kas tieši saistīts ar viņas uzņēmējdarbību, ja no līguma satura izriet, ka tas nav profesionāls raksturs attiecībā uz šo personu, jo īpaši ņemot vērā tās uzņēmējdarbības priekšmetu, kas pieejams Uzņēmumu reģistrācijas un informācijas sistēmā.
3. Pārdevējs – vienība, kas pārvalda un uztur veikalu, t.i., FORAM sabiedrība ar ierobežotu atbildību sp. k. ar juridisko adresi: ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko, NIP: 9231729378, reģistrēta Uzņēmumu reģistra Tieslietu ministrijas Nacionālajā tiesu reģistrā ar KRS numuru: 0000756639. Uzņēmuma dokumentāciju uztur Poznaņas rajona tiesa – Poznaņa Jaunpilsēta un Wilda, IX Komerclieta nodaļa. Saziņa ar Pārdevēju iespējama, izmantojot:
- parasto pastu uz adresi: ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko
- e-pastu: hello@artforma.com
- tālruņa numuru: +44 203 808 5213
4. Noteikumi – šis dokuments, kas nosaka vispārīgos pārdošanas noteikumus un elektronisko pakalpojumu sniegšanas kārtību Artforma interneta veikala ietvaros.
5. Interneta veikals (Veikals) – interneta veikals ar nosaukumu Artforma, kas pieejams vietnē artforma.lv.
6. Preces – produkti, kas tiek piedāvāti Interneta veikalā.
7. Pārdošanas līgums – līgums, kas noslēgts starp Pārdevēju un Klientu attālināti, izmantojot Interneta veikalu.
8. Pasūtījums – Klienta gribas izpausme, kas tieši vērsta uz pārdošanas līguma noslēgšanu, norādot jo īpaši pasūtīto Preču veidu un daudzumu.
II. Vispārīgi noteikumi
1. Šie Noteikumi nosaka noteikumus Interneta veikala lietošanai, kas pieejams: artforma.lv/. Klientam pirms konta reģistrēšanas veikalā ir jāiepazīstas ar Noteikumiem, jo tie nosaka viņa tiesības un pienākumus.
2. Šie Noteikumi ir tie, uz kuriem atsaucas 2022. gada 18. jūlija Likuma par elektronisko pakalpojumu sniegšanu 8. pants.
3. Šie Noteikumi nosaka jo īpaši:
- Noteikumus konta reģistrācijai un izmantošanai Interneta veikala ietvaros.
- Pasūtījumu iesniegšanas nosacījumus un noteikumus, izmantojot Interneta veikalu.
- Pārdošanas līgumu noslēgšanas kārtību, izmantojot Interneta veikala sniegtos pakalpojumus.
4. Saskaņā ar 2002. gada 18. jūlija Likuma par elektronisko pakalpojumu sniegšanu un 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likuma 12. panta 1. daļas 19. un 20. punktā noteiktajiem informācijas pienākumiem Pārdevējs informē, ka:
- Tehniskās prasības veikala lietošanai ir šādas: jebkura ierīce, kas spēj darbināt tīmekļa pārlūkprogrammu, piemēram: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera.
- Papildu tehniskās prasības:
- Iespējoti sīkfaili (Cookies)
- Iespējots JavaScript,
- Iespējoti uzlecošie logi (Pop-ups),
- Instalēta Adobe Flash Player 11 vai jaunāka versija.
- Veikala digitālā satura būtiska savietojamība ar Klienta aparatūru un programmatūru var ietvert: ātru maksājumu veikšanu, izmantojot PayPal, Stripe, Braintree.
5. Lai lietotu interneta veikalu, Klientam pašam jāpieslēdzas internetam ar datoru vai citu galiekārtu.
6. Saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem Artforma patur tiesības ierobežot pakalpojumu sniegšanu tikai pilngadīgām personām (18+). Šādā gadījumā potenciālie Klienti tiks informēti.
7. Klienti jebkurā laikā var piekļūt šiem Noteikumiem, izmantojot saiti veikala sākumlapā artforma.lv un lejupielādēt vai izdrukāt tos patstāvīgi.
III. Interneta veikala lietošanas noteikumi
1. Reģistrācija Interneta veikalā nav obligāta. Klients var veikt pasūtījumu bez reģistrācijas, iepriekš iepazīstoties ar šiem Noteikumiem un tos pieņemot. Reģistrācija notiek, aizpildot reģistrācijas formu veikala tīmekļa vietnē. Reģistrācijas nosacījums ir piekrišana Noteikumu saturam un obligāti norādītās personas datu sniegšana.
2. Lai nodrošinātu datu un ziņojumu drošību pakalpojumu sniegšanas laikā Interneta veikala ietvaros, Pārdevējs ievieš tehniskus un organizatoriskus pasākumus atbilstoši apdraudējumu līmenim, īpaši, lai nepieļautu nesankcionētu piekļuvi vai personas datu izmainīšanu internetā.
3. Klientam ir pienākums jo īpaši:
- lietot Interneta veikalu atbilstoši tiesību aktiem, Noteikumiem un vispārējiem interneta lietošanas principiem,
- nesniegt saturu, kas ir pretrunā ar likumu, piemēram, vardarbību slavinošu, apmelojošu, trešo personu tiesības aizskarošu saturu,
- nelietot veikalu tādā veidā, kas traucē tā darbību, izmantojot īpašu programmatūru vai ierīces,
- neizsūtīt un nepublicēt nevēlamu komerciālu informāciju (spam),
- lietot veikalu tā, lai netraucētu citiem Klientiem un Pārdevējam,
- izmantot veikala saturu tikai personīgām, nekomerciālām vajadzībām,
4. Pārdevējs var liegt Klientam tiesības lietot veikalu vai ierobežot piekļuvi, ja Klients pārkāpj Noteikumus, piemēram:
- sniedzis nepatiesus vai novecojušus datus reģistrācijas laikā,
- aizskāris citu personu tiesības veikala ietvaros,
- veicis citas darbības, kas tiek uzskatītas par prettiesiskām vai kaitīgām Pārdevēja reputācijai.
5. Persona, kurai liegtas tiesības lietot veikalu, nedrīkst reģistrēties atkārtoti bez Pārdevēja piekrišanas.
IV. Pārdošanas līguma noslēgšanas kārtība
1. Pārdevējs pārdod Preces attālināti, izmantojot veikalu. Klients var iepazīties ar Preces galvenajām īpašībām pirms pasūtījuma veikšanas. Lai noslēgtu līgumu, Klientam jāapmeklē vietne un jāizvēlas Prece, veicot tālāk norādītās darbības saskaņā ar tīmekļa vietnē sniegtajām instrukcijām.
2. Preces izvēle notiek, pievienojot tās grozam.
3. Līdz pasūtījuma apstiprināšanas brīdim Klientam ir iespēja veikt izmaiņas. Tas tiek veikts, sekojot tīmekļa vietnes instrukcijām.
4. Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas tiek rādīts pasūtījuma kopsavilkums, kurā redzama informācija par precēm, cenām, atlaidēm, kopējo summu, piegādes adresi u.c.
5. Lai nosūtītu pasūtījumu, nepieciešams piekrist Noteikumiem, sniegt obligātos personas datus un nospiest pogu "Pasūtīt ar pienākumu samaksāt".
6. Pēc pasūtījuma veikšanas Klients saņems apstiprinājumu uz norādīto e-pastu ar līguma saturu. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu ar šī apstiprinājuma saņemšanu.
7. Ja kāda no Precēm nav pieejama vai piegādes termiņš pārsniedz 14 dienas, Klients tiks nekavējoties informēts un varēs izvēlēties turpmāko rīcību.
8. Ja Klients 24 stundu laikā nesaņem apstiprinājumu vai paziņojumu par nepieejamību, viņam nekavējoties jāsazinās ar Pārdevēju.
9. Pārdošanas līgums tiek noslēgts angļu valodā, un Noteikumi ir tā neatņemama sastāvdaļa.
10. Pasūtījuma dati un Noteikumi tiek nosūtīti uz Klienta norādīto e-pasta adresi. Klientiem ar kontu veikalā ir pieejama pasūtījumu vēsture.
V. Piegāde
1. Preču piegāde tiek veikta tikai Īrijas teritorijā uz Klienta pasūtījumā norādīto adresi. Preču piegāde ārpus Īrijas notiek, pamatojoties uz individuālu vienošanos starp Pārdevēju un Klientu.
2. Pasūtīto preču piegāde notiek ar kurjerpasta starpniecību. Loģistisku iemeslu dēļ Pārdevējs nepiedāvā iespēju pasūtījumu saņemt klātienē viņa pastāvīgajā veikalā vai citā vietā.
3. Piegāde parasti ir bez maksas, neatkarīgi no Klienta izvēlētā maksājuma veida un piegādes vietas. Jebkādas papildu piegādes izmaksas var tikt norādītas kā izvēles iespēja pasūtījuma veikšanas laikā un būs nepieciešama Klienta piekrišana.
4. Piegādes laiks ir līdz 23 darba dienām, ieskaitot ražošanas laiku līdz 11 darba dienām un piegādes laiku līdz 7 darba dienām. Piegādes termiņš tiek skaitīts no dienas, kad Pārdevējs apstiprina Klienta pasūtījumu.
5. Ja Klients ir Patērētājs, Pārdevējs uzņemas risku par nejaušu preces bojājumu vai nozaudēšanu transportēšanas laikā. Klientam prece jāapskata laikus un veidā, kas pieņemts šāda veida sūtījumiem. Ja preces piegādātas ar acīmredzamiem bojājumiem vai zaudējumiem transportēšanas laikā, Klientam, ja iespējams, pēc iespējas ātrāk par šo bojājumu jāinformē kurjers un Pārdevējs, kā arī jāveic citas darbības, kas nepieciešamas, lai noteiktu iespējamo pārvadātāja atbildību, jo īpaši dokumentējot preces stāvokli. Bojājuma novēlota paziņošana nerada Klientam negatīvas sekas, īpaši tas neietekmē Pārdevēja atbildību par preces neatbilstību līgumam (skat. Regulas IX punktu). Tomēr ātrāka bojājumu paziņošana ļaus Pārdevējam ātrāk izskatīt sūdzību un ļaus viņam vērsties pie pārvadātāja vai apdrošinātāja.
VI. Cenas un maksāšanas veidi
1. Cenas, kas norādītas interneta veikalā, ir izteiktas eiro un ietver visas sastāvdaļas, tostarp PVN un muitas nodokļus.
2. Klientam ir iespēja samaksāt par preci šādi:
- PayPal maksājums
- Stripe maksājums
- Braintree maksājums
3. Klientam jāveic apmaksa 7 dienu laikā no brīža, kad saņemts apstiprinājums par līguma noslēgšanu no Pārdevēja, ja vien viņš nav izvēlējies apmaksu pēc piegādes (skaidra nauda piegādes brīdī).
4. Ja Klients vēlas saņemt PVN rēķinu, viņam par to jāinformē Pārdevējs pasūtījuma veikšanas laikā (atzīmējot atbilstošo opciju pasūtījuma formā) un jānorāda dati, kas nepieciešami pareiza rēķina izrakstīšanai. Pirms maksājuma veikšanas Pārdevējs var izsniegt dokumentu, kas ir pamats maksājumam – priekšapmaksas rēķinu.
Ja nav derīga pamata beznodokļu rēķina izrakstīšanai, mēs paturam tiesības piemērot attiecīgo nodokli un koriģēt pasūtījuma vērtību.
VII. Pasūtījuma atcelšanas un specifikācijas izmaiņu noteikumi
Sakarā ar Pārdevēja darbības specifiku – produktu pielāgošanu – nav pieļaujama pasūtījuma specifikācijas maiņa vai pasūtījuma atcelšana pēc darījuma pabeigšanas.
VIII. Tiesības atteikties no distances līguma
Pārdevējs informē, ka lielākā daļa interneta veikalā piedāvāto preču tiek izgatavotas pēc Klienta individuāla pasūtījuma un pielāgotas viņa vajadzībām. Tādēļ tās ir neprefabricētas preces, kas izgatavotas saskaņā ar patērētāja norādēm vai lai apmierinātu viņa individuālās vajadzības. Saskaņā ar Patērētāju tiesību likuma 38. panta 3. punktu patērētājam nav tiesību atteikties no distances līguma, ja līgums attiecas uz šādām precēm.
Ņemot to vērā, Pārdevējs norāda, ka tiesības atteikties no distances līguma attiecas tikai uz Valentina kolekcijas produktiem (mēbeļu komplekti).
1. Klientam, kas ir patērētājs, ir tiesības atteikties no līguma 14 dienu laikā bez iemesla saskaņā ar 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likumu. Termiņš sākas no preču saņemšanas dienas. Lai ievērotu termiņu, pietiek ar atteikuma paziņojuma nosūtīšanu pirms tā beigām. Paziņojumu var iesniegt:
- pa pastu: FORAM sp. z o.o. sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko.
- pa e-pastu: hello@artforma.com
- pa tālruni: +44 203 808 5213
2. Klients var izmantot atteikuma veidlapu, kas iekļauta 2014. gada 30. maija likuma pielikumā Nr. 2 un kura paraugs ir iekļauts šajos Noteikumos.
3. Atteikuma gadījumā Pārdevējs 14 dienu laikā atmaksā visas Klienta iemaksas, tostarp piegādes izmaksas.
4. Ja Klients izvēlējās dārgāku piegādes veidu nekā standarta, Pārdevējs nav pienākts segt papildu izmaksas.
5. Naudas atmaksa notiek ar to pašu maksājuma veidu, ko izmantoja Klients.
6. Pārdevējs var aizturēt atmaksu līdz preču saņemšanai vai līdz Klients iesniedz pierādījumu par nosūtīšanu.
7. Klientam jāatgriež preces 14 dienu laikā pilnā komplektā (ar instrukcijām, dokumentiem), labā stāvoklī. Klients sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas.
8. Klients atbild par preces vērtības samazināšanos, ja tā ir lietota vairāk nekā nepieciešams tās īpašību vai darbības pārbaudei. Pārdevējs iesaka, bet neprasa, apdrošināt atpakaļsūtīšanu.
9. Patērētājam nav tiesību atteikties no distances līguma, ja līgums attiecas uz:
- pakalpojumu sniegšanu, kas pilnībā izpildīta ar patērētāja piekrišanu;
- preču cenu atkarību no finanšu tirgus svārstībām;
- neprefabricētu preču izgatavošanu pēc patērētāja specifikācijas vai individuālām vajadzībām;
- ātri bojājošos precēm;
- precēm slēgtā iepakojumā, kuras nevar atgriezt pēc atvēršanas higiēnas dēļ;
- precēm, kas pēc piegādes neatdalāmi sajauktas ar citām precēm;
- alkoholiskajiem dzērieniem ar cenu, kas noteikta līguma slēgšanas brīdī, bet piegāde notiek pēc 30 dienām;
- patērētāja pieprasītiem steidzamiem remonta darbiem uzņēmēja vietā;
- audio/video ierakstiem vai programmatūrai slēgtā iepakojumā, ja tas atvērts;
- laikrakstiem, žurnāliem (izņemot abonementus);
- publiskām izsolēm;
- naktsmītņu, transporta, automašīnu nomas, gastronomijas, atpūtas, izklaides, sporta vai kultūras pasākumu pakalpojumiem, ja noteikts konkrēts datums vai periods;
- digitālā satura piegādi, ja sākta ar patērētāja piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām.
IX. Preču sūdzības
Attiecas uz Klientu, kas ir Patērētājs:
1. Visas preces ir jaunas, bez juridiskiem defektiem un legāli laistas tirgū Īrijā. Pārdevējam ir pienākums piegādāt preces, kas atbilst līgumam. Atbildība tiek regulēta ar Patērētāju tiesību likuma 5a nodaļu.
2. Ja prece neatbilst līgumam, Klients var iesniegt sūdzību Pārdevējam rakstiski: FORAM sp. z o.o. sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200, Karpicko vai uz e-pastu: hello@artforma.com. Ieteicams norādīt:
- sūdzības priekšmets, defekta veids un datums,
- vēlamais risinājums (maiņa, remonts, cenas samazinājums, līguma atsaukšana),
- kontaktinformācija.
Iepriekš minētie ieteikumi nav obligāti un neietekmē sūdzības spēkā esamību.
3. Lai izskatītu sūdzību, Klientam jānodod bojātā prece Pārdevējam. Pārdevējs to savāks bez maksas. Ja prece bija uzstādīta, Pārdevējs to demontēs un atkārtoti uzstādīs.
4. Lai paātrinātu izskatīšanu, Klients var ļaut veikt pārbaudi attālināti, piemēram, ar fotogrāfijām vai videokonferences palīdzību. Tas ir brīvprātīgi un neierobežo Klienta tiesības.
5. Pārdevējam ir pienākums atbildēt uz patērētāja sūdzību 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas. Pieprasot preces nomaiņu, defektu novēršanu vai iesniedzot paziņojumu par atkāpšanos no līguma, pamatojoties uz noteikumiem par preču neatbilstību līgumam (2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likuma 5.a nodaļa), pircējam ir pienākums nodot pārdevējam preces, uz kurām attiecas remonts vai maiņa.
6. Ja pārdevējs uzskata, ka sūdzība ir nepamatota, preces tiks piegādātas atpakaļ klientam kopā ar attiecīgo informāciju.
7. Nepamatotas atteikšanās gadījumā saņemt preces, klients var tās saņemt pats no pārdevēja noliktavas sev ērtā laikā (darba dienās no plkst. 9:00 līdz 15:00), iepriekš informējot pārdevēju par izvēlēto datumu. Iespējama atkārtota preču piegāde vai piegāde uz citu adresi pēc atsevišķas vienošanās starp pārdevēju un klientu.
8. Pārdevējs ir atbildīgs par preces neatbilstību līgumam, kas pastāv piegādes brīdī un tiek atklāta divu gadu laikā no šī brīža. Ja preces neatbilstība līgumam kļūst acīmredzama divu gadu laikā no preces piegādes, tiek prezumēts, ka tā pastāvēja piegādes laikā, ja vien netiek pierādīts pretējais vai prezumpcija nav savienojama ar preces raksturu vai neatbilstības raksturu.
9. Atsevišķām precēm pārdevējs piešķir papildu garantiju saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem noteikumiem. Pārdevēja sniegtā garantija neizslēdz, neierobežo un neaptur patērētāja tiesības, kas izriet no preces neatbilstības līgumam.
10. Paplašinātā garantija Pārdevējs piedāvā klientam iespēju, noteiktām precēm paredzētās garantijas ietvaros, par papildu maksu pagarināt garantijas termiņu šādiem elektroniskajiem komponentiem: barošanas avots, LED lente un apgaismojuma kontrolieris, ieskaitot skārienpogu, sensoru, tālvadības pulti un bleboX, vēl par 12 mēnešiem. Klients tiek informēts par šo iespēju un ar to saistītajām izmaksām pirms preces iegādes interneta veikalā pasūtīšanas procesā. Ja klients izvēlas šo iespēju, garantijas termiņš tiek pagarināts par papildu 12 mēnešiem attiecīgajiem komponentiem, pārējie garantijas noteikumi paliek nemainīgi.
11. Paātrināta nomaiņa
11.1. Pasūtīšanas procesā pārdevējs piedāvā klientam iespēju iegādāties papildu maksas pakalpojumu pārdošanas līguma ietvaros, kas nodrošina tiesības uz paātrinātu sūdzību izskatīšanu un preces nomaiņu zaudējuma, trūkuma vai bojājuma gadījumā preces transportēšanas laikā – neatkarīgi no cēloņa (šī opcija interneta veikalā norādīta kā “przyspieszona wymiana”).
11.2. Šī iespēja ir brīvprātīga un neizslēdz, neaptur vai neierobežo klienta tiesības saskaņā ar likumu, īpaši minētas punktā 6.8. Klients var, bet nav spiests izmantot šo iespēju. Sūdzība var tikt iesniegta jebkurā secībā – viena veida izvēle neizslēdz otra izmantošanas iespēju.
11.3. Šī iespēja ir maksas – saskaņā ar cenu, kas norādīta interneta veikala vietnē pasūtīšanas procesā.
11.4. Šī iespēja ir piemērojama tikai preces zaudējuma, trūkuma vai bojājuma gadījumā transportēšanas laikā klientam – neatkarīgi no cēloņa.
11.5. Ja klients izvēlas šo iespēju, pārdevējs piegādās jaunu preci klientam par saviem līdzekļiem un bojājuma vai trūkuma gadījumā arī savāks preci no klienta par saviem līdzekļiem.
11.6. Pārdevējs izskatīs paziņojumu šīs iespējas ietvaros 1 darba dienas laikā no paziņojuma saņemšanas dienas un veiks apmaiņu 5 darba dienu laikā no saņemšanas brīža.
11.7. Nosacījums apmaiņas veikšanai šīs iespējas ietvaros ir tas, ka klients iesniedz paziņojumu un pierāda, ka zaudējums, trūkums vai bojājums noticis preces transportēšanas laikā klientam – neatkarīgi no cēloņa (piemēram, pierādījums var būt bojājuma akts, sūdzība pārvadātājam, fotodokumentācija utt.).
Piemērojams klientam, kurš nav patērētājs:
1. Attiecībā uz klientiem, kuri nav patērētāji šo Noteikumu I sadaļas 2. punkta izpratnē, saskaņā ar Civilkodeksa 558. panta 1. §, puses izslēdz pārdevēja atbildību par pārdotās preces trūkumiem garantijas ietvaros.
2. Vienīgā atbildība, kas minēta iepriekšējā punktā, neizslēdz pārdevēja tiesības piešķirt garantiju atsevišķām precēm vai atsevišķu pārrunu laikā ar klientu, kurš nav patērētājs.
X. Sūdzības par elektronisko pakalpojumu sniegšanu
1. Pārdevējs veic pasākumus, lai nodrošinātu interneta veikala pareizu darbību, ciktāl tas izriet no pašreizējām tehniskajām zināšanām, un apņemas saprātīgā laikā novērst klientu ziņotās nepilnības.
2. Klients var informēt pārdevēju par jebkādām nepilnībām vai pārtraukumiem interneta veikala darbībā. Nepilnības jāpaziņo elektroniski uz šādu e-pasta adresi: hello@artforma.com
3. Sūdzībā par interneta veikala darbību jānorāda nepilnības veids un datums.
4. Pārdevējs sniegs atbildi uz sūdzību nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas.
XI. Ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un prasību celšanas metodes
1. Pārdevējs informē par iespēju izmantot ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un prasību celšanas metodes. To izmantošana ir brīvprātīga un iespējama tikai tad, ja abas strīda puses tam piekrīt.
- Patērētājs var lūgt uzsākt ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas procesu ar Tirdzniecības inspekciju saskaņā ar 2000. gada 15. decembra likuma 36. pantu.
- Patērētājs var arī lūgt izšķirt strīdu ar pastāvīgo šķīrējtiesu, kas darbojas pie attiecīgā vojevodistes tirdzniecības inspekcijas inspektorāta saskaņā ar 37. pantu.
- Eiropas Komisija nodrošina tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu (ODR) patērētājiem un uzņēmējiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
2. Detalizēta informācija par patērētāju strīdu izšķiršanu, tostarp par iespējām izmantot ārpustiesas metodes, ir pieejama vojevodistes tirdzniecības inspekcijas iestādēs un tīmekļa vietnē: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
XII. Noslēguma noteikumi
1. Visi strīdi starp pārdevēju un klientu vispirms tiks risināti pārrunu ceļā, lai panāktu miermīlīgu risinājumu.
2. Strīdu izskatīšana starp pārdevēju un klientu, kurš nav patērētājs, notiek tiesā, kas ir kompetenta pēc pārdevēja juridiskās adreses.
3. Jautājumos, kas nav noteikti šajos Noteikumos, piemērojami spēkā esošie tiesību akti, īpaši 1964. gada 23. aprīļa Civilkodekss un 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likums.
4. Uz līgumiem, kas noslēgti ar pārdevēju, piemēro Polijas tiesību aktus. Patērētāju līgumu gadījumā tiek ievēroti patērētāja dzīvesvietas valsts obligātie noteikumi.
5. Noteikumu noteikumi neizslēdz to valsts tiesību aktus, kur patērētājs dzīvo, ja tie nevar tikt grozīti ar vienošanos. Šādā gadījumā pārdevējs garantē aizsardzību, ko paredz šie noteikumi.
Atsaukuma veidlapas paraugs
(šo veidlapu jāaizpilda un jānosūta tikai tad, ja vēlaties atsaukt līgumu)
- FORAM sabiedrība ar ierobežotu atbildību sp. k. (KRS: 0000756639), ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko,
– Es/mēs(*) ____________________________________________________________ ar šo informēju/mēs informējam(*) par atkāpšanos no līguma par šādu preču pārdošanu(*), šādu preču piegādi(*), uzdevuma līgumu par šādu preču izgatavošanu(*)/pakalpojumu sniegšanu(*)
– Līguma noslēgšanas(*)/saņemšanas(*) datums
__________________________________________
– Patērētāja(-u) vārds, uzvārds
__________________________________________
– Patērētāja(-u) adrese
__________________________________________
– Patērētāja(-u) paraksts (tikai, ja forma tiek iesniegta papīra veidā)
– Datums ____________________________________________________________________________
(*) Nevajadzīgo svītrot.