hello@artforma.com
Nosūtiet mums e-pastu
Runājiet, izmantojot Messenger
Runājiet, izmantojot WhatsApp
Grozs 0
Jūsu grozs ir tukšs. Mainīsim to!

FAQ

Kāda ir atšķirība starp AmbientLine spoguli un PremiumLine spoguli?

PremiumLine spoguļi atšķiras ar korpusu, kura krāsu var pielāgot jūsu interjeram. Gaisma krīt tikai uz personu, kas stāv priekšā spogulim. AmbientLine spogulī gaisma izplatās uz sienu aiz spoguļa, radot sienā mirdzumu.

Kāds apgaismojums ir piemērots grima uzklāšanai?

PremiumLine spoguļos izmantotais apgaismojums ir daudz piemērotāks grima uzklāšanai. Izmantotais risinājums nodrošina, ka gaisma ir pilnībā fokusēta uz personu, kas atrodas spoguļa priekšā.

Vai ir iespējams pasūtīt spoguli/skapīti pēc pasūtījuma?

Nē, ir pieejami visi iespējamie izmēri.

Kādi ir maksimālie un minimālie pasūtāmā spoguļa izmēri?

Izsolē ir pieejami visi izmēri. Mazākais izmērs, kādā mēs varam izgatavot spoguli, ir 50 cm platumā un 50 cm augstumā. Tomēr lielākais iespējamais spoguļa platums ir 200 cm, bet augstums – 100 cm.

Kādas ir atšķirības starp dažādiem spoguļu modeļiem?

Katram spogulim no mūsu piedāvājuma ir unikāls apzīmējums, piemēram, L01, kas norāda uz izmantoto apgaismojuma modeli. Pateicoties plašajam klāstam, ir iespējams pielāgot spoguļa dizainu un formu telpas stilam.

Kāda ir atšķirība starp L62 un L58?

L62 modelī apgaismojums atrodas tikai spoguļa labajā un kreisajā pusē, bet L58 modelī apgaismojums ir iebūvēts visās pusēs.


Kādas ir atšķirības starp modeļiem L01 un L49?

Šajos modeļos atšķirība ir raksta biezumā – modelī L01 raksts ap spoguli ir 3 cm, bet modelī L49 raksts ir 2 cm.

Es nevaru izvēlēties aksesuāru tīmekļa vietnē. Kāpēc es nevaru izvēlēties visus aksesuārus?

Ja pēc noklikšķināšanas uz vēlamā aksesuāra parādās viens no šādiem ziņojumiem: „aksesuāri ir ekskluzīvi” vai „spoguļa izmērs ir pārāk mazs” – tas nozīmē, ka konkrētajā produkta izmērā mēs nevaram uzstādīt izvēlētos aksesuārus vai ka izvēlētajiem aksesuāriem ir vienādas funkcijas, piemēram, gan stacija, gan pulkstenis sniedz informāciju par pašreizējo laiku.

Vai es varu izvēlēties aksesuāru novietojumu?

Spogulim izvēlētie aksesuāri tiks uzstādīti atbilstoši uzstādīšanas laikā izvēlētajai vietai, diemžēl nav iespējams novietot aksesuārus atbilstoši klienta vēlmēm.

Kā stacija iegūst informāciju par pašreizējo datumu un laiku?

Lai noteiktu precīzu laika sinhronizāciju, tiek izmantots DCF radiosignāls, kas ir pieejams visā Eiropā.

Kur var atrast piederumu aprakstu?

Papildinājumu apraksts ir atrodams katrā izsolē, zem konfiguratora.

Cik daudz skaļruņi ir uzstādīti spogulī un skapī? Kāda ir skaļruņu jauda?

Mūsu produktos ir uzstādīti 2 skaļruņi. Skaļruņu jauda ir 3 W.

Cik daudz W stundā patērē sildmatracis?

40 x 30 cm paklājs patērē maz enerģijas – 0,02 W stundā.

Kāda ir atšķirība starp S19 staciju un WiFi?

Ierīces atšķiras galvenokārt ar izskatu. Ražotāji ir izmantojuši arī atšķirīgas tehnoloģijas: S19 stacijai ir nepieciešams savienojums ar TUYA, WiFi stacijai ir nepieciešams savienojums ar WISEMIRROR lietotni, kas pārsūta no interneta lejupielādētos datus.

Kāda ir atšķirība starp Smartscreen un Smartpanel?

 

SmartPanel

SmartScreen

Ekrāna izmērs 10,5“ 10”
Izdzīvojamība 1080p 1080p
Skaļruņa izmērs Neattiecas 7,6 x 9,5 cm
Skaļrunis Iebūvēts spogulī Iebūvēts spogulī
Ierīces vadība Stylus pildspalva (iekļauta) Kontrolieris (iekļauts), viedtālrunis
Pieejams spoguļu veidos PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi
Kamera
Lietotņu pieejamība Lietotnes, kas atbalsta Android Chromecast 4 saderīgas lietotnes
Sistēma Android Chromecast 4
Ražotājs Samsung Google
Balss komandas Tak
 

SmartPanel

Ekrāna izmērs 10,5"
Izdzīvojamība 1080p
Skaļruņa izmērs Neattiecas
Skaļrunis Integrēts spogulī
Ierīces vadība Stylus pildspalva (iekļauta)
Pieejams spoguļu veidos PremiumLine
Wifi
Kamera
Lietotnes pieejamība Lietotnes, kas atbalsta Android
Sistēma Android
Ražotājs Samsung
 

SmartScreen

Ekrāna izmērs 10"
Izdzīvojamība 1080p
Skaļruņa izmērs 7,6 x 9,5 cm
Skaļrunis Papildu Sony portatīvais skaļrunis
Ierīces vadība Kontrolieris (iekļauts), viedtālrunis
Pieejams spoguļu veidos AmbientLine, PremiumLine
Wifi
Kamera
Lietotnes pieejamība Chromecast 4 saderīgas lietotnes
Sistēma Chromecast 4
Ražotājs Google un Sony

Vai apgaismotajam palielināmajam spogulim ir atsevišķs slēdzis, lai ieslēgtu apgaismojumu?

Nē, palielināmo spoguli apgaismojums ir saderīgs ar spoguļa apgaismojumu, kas nozīmē, ka to kontrolē viens un tas pats slēdzis.

Kā tiek aktivizēts sildmatracis?

Matracis tiek aktivizēts ar speciālu pieskārienu slēdzi, kas atrodas uz spoguļa virsmas.

Kāpēc, izvēloties Dual Color, nevaru izvēlēties papildu slēdzi?

DUAL kontrolieri vada tālvadības pults, kas darbojas kā slēdzis. Tas nozīmē, ka, kad spogulis ir pieslēgts pastāvīgai strāvai, apgaismojumu var vadīt ar tālvadības pulti. Tādā gadījumā papildu slēdzis uz spoguļa nav nepieciešams.

Kāpēc par Phillips zīmola apgaismojumu ir jāmaksā papildus?

Mēs piedāvājam pamata apgaismojumu un Philips zīmola apgaismojumu, lai apmierinātu visprasīgāko lietotāju vajadzības. Šī zīmola produktiem ir lielāka jauda un ilgāks kalpošanas laiks salīdzinājumā ar standarta LED spuldzēm.

Vai ir iespējams maksāt ar karti?

Protams, maksājumi ar karti ir iespējami, izmantojot PayPal (opcija neprasa reģistrāciju sistēmā).

Maksājums nav izdevies, ko darīt?

Ja rodas problēmas ar darījuma apstiprināšanu, lūdzu, rakstiet mūsu klientu apkalpošanas dienestam.

Vai ir iespējams mainīt maksājuma veidu?

Diemžēl maksājuma veidu var mainīt tikai, atkārtoti iesniedzot pasūtījumu un izvēloties vēlamo maksājuma veidu.

Kad tiks piegādāts mans pasūtījums? Kāpēc to nevar izpildīt ātrāk?

Pasūtījuma izpildes termiņš ir norādīts piedāvājumā un pasūtījuma kopsavilkumā. Mūsu piedāvātie produkti nav pieejami noliktavā – mēs katru produktu izgatavojam individuāli. Tā kā mēs esam ražotāji un izgatavojam produktus pēc pasūtījuma, mūsu klientiem ir iespēja izvēlēties dažādas konfigurācijas izvēlētajiem produktiem.

Cik maksā piegāde?

Piegāde priekšapmaksas pasūtījumiem ir bezmaksas.

Vai pasūtījumu var piegādāt uz citu valsti?

Protams, lūdzu, sazinieties ar mums iepriekš, lai vienotos par detaļām.

Kā tiek nodrošināta sūtījumu drošība?

Mēs nodrošinām katras sūtījuma drošību transportēšanas laikā. Stikla plāksne ir pārklāta ar aizsargplēvi, kas novērš skrāpējumus. Spoguļu stūri ir aizsargāti ar speciāliem gumijas pārklājiem, kas absorbē triecienus. Sagatavoto spoguli iepakojam kartona kastē, kas ir piemērota stikla izstrādājumu transportēšanai.

Vai ir iespējams piegādāt sūtījumu uz sūtījumu saņemšanas punktu?

Preču lielā izmēra dēļ sūtījumu nav iespējams piegādāt uz saņemšanas punktu.

Es pasūtīju divus produktus, bet saņēmu tikai vienu sūtījumu. Kur ir otrs produkts?

Mēs katru produktu nosūtām atsevišķā iepakojumā. Ja ir pasūtīti divi produkti, tie tiks piegādāti divās atsevišķās sūtījumos.

Kur varu atrast montāžas un ekspluatācijas rokasgrāmatu?

Montāžas instrukcijas un produktu lietošanas instrukcijas varat atrast www.artforma.com/manuals

Kāpēc iepakojumā nav pirkuma dokumenta?

Vides aizsardzības nolūkā mēs neradām nevajadzīgus papīra atkritumus. Rēķinu nosūtām uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, kad nosūtām sūtījumu.

Kādu strāvas padevi man jāgatavo spogulim? Cik daudz strāvas vadi ir nepieciešami savienojumam?

Mūsu produktiem nepieciešams 230 V barošanas avots. Atkarībā no izvēlētās konfigurācijas, vadu skaits var atšķirties. Jāatceras, ka tādiem aksesuāriem kā meteoroloģiskā stacija un pulkstenis nepieciešams pastāvīgs neatkarīgs barošanas avots. Ieteicams iepriekš sazināties ar mums, lai noskaidrotu konkrētajam produktam nepieciešamos parametrus.

Vai produktam ir pievienoti montāžas piederumi?

Visi produktiem nepieciešamie montāžas piederumi ir iekļauti.

Kā izskatās montāža?

Sīkāka informācija par uzstādīšanu atrodama mūsu tīmekļa vietnē: https://artforma.com/manual


okna

Vai piedāvātajiem produktiem ir garantija? Kāds ir garantijas periods?

Jā, mēs piedāvājam divu gadu garantiju visiem produktiem.

Pasūtītās preces ir saņemtas bojātas – ko man darīt?

Ja iepakojumā pamanāt defektu (piemēram, mitrums, bojāts stūris, caurums kastē), lūdziet kurjeram sastādīt bojājumu protokolu. Ja produkts ir bojāts, nofotografējiet iepakojumu, uz kura redzams sūtījuma numurs, kā arī iepakojuma saturu, un nosūtiet mums.

Esmu nosūtījis sūdzību – kad saņemšu atbildi?

Darba dienās mēs atbildam uz ziņojumiem ne vēlāk kā 24 stundu laikā. Ziņojumus, kas nosūtīti nedēļas nogalē/svētku dienās, mēs apstrādājam hronoloģiskā secībā, kad atgriežaties darbā.

Grozs

Jūsu grozs ir tukšs. Mainīsim to!

Iet uz veikalu
Ir jautājumi? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Ja Jums ir kādi jautājumi, rakstiet mums WhatsApp, e-pastā, Messenger vai vienkārši piezvaniet.
Vēlaties atstāt ziņu?
Aizpildiet formu – mēs ar Jums sazināsimies pēc iespējas drīzāk.
Saziņas veidlapa
Pop-up kontakt element
Pārbaudīts pārdevējs
Skatīt vairāk